onsdag 5 februari 2014

Brev från Sumo

Hej!

Sumo är min sjätte hund o jag måste säga att jag har inte haft någon valp som har varit så lugn o lätt hanterlig som Sumo. Du visste nog vad du gjorde när du tyckte att han passade oss .
Han har inte bitit på någonting annat än sina saker.
Och är verkligen den gosiga kelgrisen som jag ville ha.
Är vi ute med honom lös följer han oss som en hund ska följa sin ledare.
Husse har anmält sej o Sumo till allmänlydnadskurs till våren.
Rumsren har han varit sen vi kom från semestern (var nog nästan innan också).
När vi ska ta kvällsrundan blir han jätteglad för att få gå ut ända tills han ser att man tar fram reflexvästen då springer han till sin säng o låtsas sova. Likaså om jag tar fram lilla väskan med kammar o saxar då springer han o lägger sej bakom en fåtölj.
Men världens godaste hund!!!!
Du kan väl höra av dej någon dag så att vi kan träffas så att de får busa.
Kram Monica

Sumo trött efter att ha lekt med syster Silvia i Påskbergsskogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar